slazem se, ima(mo) i takvih
Oldtimeri
- Heidi
- Lemon Addict
- Reactions: 22582
- Postovi: 15606
- Pridružen/a: 29 jul 2020, 13:50
- Lokacija: Kosmicki raspor
Re: Oldtimeri
Neki chevrolet cabrio mi je cool
0
I am tired of flimsy friends and submissive companions I die to walk with the brave.
- pink floydd
- Prvi Valentajn foruma
- Reactions: 17892
- Postovi: 8407
- Pridružen/a: 03 sep 2020, 05:55
Re: Oldtimeri
4
2
2
Re: Oldtimeri
Joj imala bih dosta toga postati.
Sto sam spasila sa starog compa sto je crko na memory stick.
Ali nemam pojma gdje mi je memory stick.
Sto sam spasila sa starog compa sto je crko na memory stick.
Ali nemam pojma gdje mi je memory stick.
1
1
Re: Oldtimeri
Ovakvog sam istog vozio, dakle boja i sve, kad sam imao praksu u jednom servisu specializovanom za Jaguare.
0
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: Oldtimeri
A jel ovo jaguar?
Nisam ni znala.
Eto kako se razumijem u bibije.
Ja samo slikam ako je starina, a nemam pojma sta slikam.
0
Re: Oldtimeri
Jaguar E-type
0
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: Oldtimeri
Ma moze biti i A i B i Lj type, nista ti ja to ne znam.
Da mi je naci stick, imala sam nekih fotografija raznoraznih starinskih modela.
Bilo bi lijepo vidjeti ih ponovo.
Moram se potruditi da prerovim po svim ladicama.
0
Re: Oldtimeri
Imam ja toga na starim harddiskovima. Ja često idem na te susrete starih auta i san mi je jedan oldtimer.
Nerijetko znam posuditi od drugova koji imaju jedan pa se malo provozam.
0
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: Oldtimeri
Nije auto ali autobus.
TAZ Dubrava D. Obiljezio jedan dio mog djetinjstva.
Ovi autobusi su se pretezno koristili pri teskim uslovima prevoza.
TAZ Dubrava D. Obiljezio jedan dio mog djetinjstva.
Ovi autobusi su se pretezno koristili pri teskim uslovima prevoza.
0
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: Oldtimeri
Kolega Producent je spomenuo nekoliko Fiatovih modela koji su nekad vazili za respektabilne automobile u vrijeme kada je Volkswagen pravio nezgrapna i spora vozila.
Fiat 125 - mnogi kod nas (a i sire u Istocnoj Evropi) asocira na poljsku izvedbu ovog automobila iako se radi o dva prilicno razlicita modela, gdje je za poljski kao baza posluzio Fiat 1300/1500 (kod nas poznat kao Tristac) dok je originalni 125 posudio djelimicno svoj vanjski izgled.
Predstavljen 1966 godine, vazio je kao moderan i prostran automobil sa tad jos uvijek konvencionalnim rijesenjem prenosa (motor naprijed, pogon nazad) i prilicno jakim performansama za to vrijeme.
Standardna izvedba:
Fiat 125 Special - sa jacim motorom i luksuznijom opremom Proizvodio se do 1972 u Italiji kada ga je zamijenio moderniji Fiat 132, a proizvodnja 125-ce je nastavljena u Argentini do 1980 u raznim izvedbama i manjim modifikacijama.
Njegov poljski rodjak koji se jedno vrijeme montirao i kod nas u Zastavi (odatle i nadimak Pezejac po skracenici PZ "poljska Zastava") je izgledao ovako: 1975 dolazi do promjena na ovom modelu kojeg je Fiat vec diskontirao, pa je time i otvoreno trziste ka Zapadnoj Evropi gdje je konkurencija bila mnogo jaca. Prepoznatljiv po specificnoj prednjoj maski od plastike te zadnjim svjetlima koja je naslijedio od talijanskog Speciala. No podvozje je ostalo isto, bas kao i motor i mjenjac iz Fiata 1300/1500. Posluzio je i kao baza za drugi poljski automobil, Polonez, koji je trebao da bude njegov nasljednik no politicko i socioekonomsko stanje u tadasnjoj Poljskoj je to onemogucilo.
Ovaj model se nastavio praviti do 1991 godine, kada vise ni najsiromasniji Poljak nije sanjao da ga posjeduje.
Fiat 125 - mnogi kod nas (a i sire u Istocnoj Evropi) asocira na poljsku izvedbu ovog automobila iako se radi o dva prilicno razlicita modela, gdje je za poljski kao baza posluzio Fiat 1300/1500 (kod nas poznat kao Tristac) dok je originalni 125 posudio djelimicno svoj vanjski izgled.
Predstavljen 1966 godine, vazio je kao moderan i prostran automobil sa tad jos uvijek konvencionalnim rijesenjem prenosa (motor naprijed, pogon nazad) i prilicno jakim performansama za to vrijeme.
Standardna izvedba:
Fiat 125 Special - sa jacim motorom i luksuznijom opremom Proizvodio se do 1972 u Italiji kada ga je zamijenio moderniji Fiat 132, a proizvodnja 125-ce je nastavljena u Argentini do 1980 u raznim izvedbama i manjim modifikacijama.
Njegov poljski rodjak koji se jedno vrijeme montirao i kod nas u Zastavi (odatle i nadimak Pezejac po skracenici PZ "poljska Zastava") je izgledao ovako: 1975 dolazi do promjena na ovom modelu kojeg je Fiat vec diskontirao, pa je time i otvoreno trziste ka Zapadnoj Evropi gdje je konkurencija bila mnogo jaca. Prepoznatljiv po specificnoj prednjoj maski od plastike te zadnjim svjetlima koja je naslijedio od talijanskog Speciala. No podvozje je ostalo isto, bas kao i motor i mjenjac iz Fiata 1300/1500. Posluzio je i kao baza za drugi poljski automobil, Polonez, koji je trebao da bude njegov nasljednik no politicko i socioekonomsko stanje u tadasnjoj Poljskoj je to onemogucilo.
Ovaj model se nastavio praviti do 1991 godine, kada vise ni najsiromasniji Poljak nije sanjao da ga posjeduje.
0
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
Re: Oldtimeri
Triumph Dolomite Sprint
Jedan od top 10 meni najpozeljnijih oldtimera koje bih volio imati je Triumph Dolomite Sprint.
Triumph Dolomite nastao je na bazi Triumpha Toledo (nema nikakve veze sa modelom koji ce kasnije SEAT proizvoditi) koji je imao motor od 1300 kubika i pogon na zadnje tockove. Na bazi njega nastali su modeli sa jacim motorima od kojih se jedan nalazio u SAAB-ovom modelu 99, no s obzirom da je SAAB imao pogon naprijed, tako su i modeli koji su imali SAABov motor rekonstruisani pa je Toledo bio "zadnja vuca" a ostali modeli 1500 i Dolomite bili "prednja vuca".
1972 godine dolazi Dolomite Sprint sa motorom od 2000 kubika i 16 venitila, a kako je British Leyland preuzeo potpuno vlasnistvo, tako su postepeno poceli ukidati ponudu modela iz ekonomskih razloga. Prvi modeli se smatraju kvalitetnim jer su imali jacu bregastu osovinu a onda se BL odlucuje za jeftiniju varijantu koja se nije mogla nositi sa tom snagom motora sto je dovelo do problema i uticalo na reputaciju nekvalitetnih automobila i tako polako gurali Triumph prema provaliji.
Triumph Dolomite se proizvodio do 1980 kada ga zamijenjuje model Triumph Acclaim, nastao u suradnji sa Hondom, pa je ovaj auto bio samo zapravo preobucen Honda Accord te je razlika primjecena samo u nekih sitnicama u eksterijeru. Tako se Triumph Dolomite smatra zadnjim originalnim Triumphovim modelom prije nego sto je ovaj brend ukinut.
Dolomite Sprint je izradjen malo vise od 22.000 primjeraka. Kao jako snazan automobil, smatran je britanskim BMW-om, sto je djelimicno "kriv" i njegov izgled. To i nije toliko zacudjujuce jer ga je isti dizajner, Michelotti, dizajnirao a njegovi prijedlozi update-a je British Leyland odbacio, pa je isti prijedlog zavrsio kao Fiat 132, odnosno BMW 5-serija (prve petice) i Alfa Romeo.
Kako su mi sva tri pomenuta modela uvijek bila jako privlacna, nekako mi je Triumph Dolomite Sprint mnogo pozeljniji izbor.
Jedan od top 10 meni najpozeljnijih oldtimera koje bih volio imati je Triumph Dolomite Sprint.
Triumph Dolomite nastao je na bazi Triumpha Toledo (nema nikakve veze sa modelom koji ce kasnije SEAT proizvoditi) koji je imao motor od 1300 kubika i pogon na zadnje tockove. Na bazi njega nastali su modeli sa jacim motorima od kojih se jedan nalazio u SAAB-ovom modelu 99, no s obzirom da je SAAB imao pogon naprijed, tako su i modeli koji su imali SAABov motor rekonstruisani pa je Toledo bio "zadnja vuca" a ostali modeli 1500 i Dolomite bili "prednja vuca".
1972 godine dolazi Dolomite Sprint sa motorom od 2000 kubika i 16 venitila, a kako je British Leyland preuzeo potpuno vlasnistvo, tako su postepeno poceli ukidati ponudu modela iz ekonomskih razloga. Prvi modeli se smatraju kvalitetnim jer su imali jacu bregastu osovinu a onda se BL odlucuje za jeftiniju varijantu koja se nije mogla nositi sa tom snagom motora sto je dovelo do problema i uticalo na reputaciju nekvalitetnih automobila i tako polako gurali Triumph prema provaliji.
Triumph Dolomite se proizvodio do 1980 kada ga zamijenjuje model Triumph Acclaim, nastao u suradnji sa Hondom, pa je ovaj auto bio samo zapravo preobucen Honda Accord te je razlika primjecena samo u nekih sitnicama u eksterijeru. Tako se Triumph Dolomite smatra zadnjim originalnim Triumphovim modelom prije nego sto je ovaj brend ukinut.
Dolomite Sprint je izradjen malo vise od 22.000 primjeraka. Kao jako snazan automobil, smatran je britanskim BMW-om, sto je djelimicno "kriv" i njegov izgled. To i nije toliko zacudjujuce jer ga je isti dizajner, Michelotti, dizajnirao a njegovi prijedlozi update-a je British Leyland odbacio, pa je isti prijedlog zavrsio kao Fiat 132, odnosno BMW 5-serija (prve petice) i Alfa Romeo.
Kako su mi sva tri pomenuta modela uvijek bila jako privlacna, nekako mi je Triumph Dolomite Sprint mnogo pozeljniji izbor.
0
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
- radostan dan
- Etablirani član
- Reactions: 5658
- Postovi: 3489
- Pridružen/a: 30 jan 2021, 22:52
Re: Oldtimeri
sjeća li ga se ko?
ili, da preformulišem - imate li dovoljno godina da ga se sjećate?
ja pamtim dva...jedan bijeli i jedan..neka miš boja.
0
Re: Oldtimeri
De ponovo sliku, ne vidim je.radostan dan je napisao/la: ↑15 mar 2021, 19:53
sjeća li ga se ko?
ili, da preformulišem - imate li dovoljno godina da ga se sjećate?
ja pamtim dva...jedan bijeli i jedan..neka miš boja.
0
You can jeer but you don’t understand
Any fragile soul can be a Florida Man
Any fragile soul can be a Florida Man
- radostan dan
- Etablirani član
- Reactions: 5658
- Postovi: 3489
- Pridružen/a: 30 jan 2021, 22:52