Hrvatska
Re: Hrvatska
hdz je apsolutni pobjednik na danasnjim izborima
0
pričo razne gluposti, govorijo sam svašta
a mnoge bi sad želele da mi budu tašta
a mnoge bi sad želele da mi budu tašta
Re: Hrvatska
Hahahahah... Izgubili Split, u Zagrebu ionako, Rijeku nikad nisu ni imali...
Osvojili hrpu pripizdina i Osijek...
Čitati sad kako su Škoro i škoroidi na aparatima... Neprocjenjivo
1
1
Re: Hrvatska
Urnebes kod domoljuba...
Zagreb je titograd
Dabogda bilo još deset zemljotresa
Pobijedili su socijaliticki pederi i lezbe
Nikako ne mogu sebi doći
Zagreb je titograd
Dabogda bilo još deset zemljotresa
Pobijedili su socijaliticki pederi i lezbe
Nikako ne mogu sebi doći
0
Re: Hrvatska
hdz ima 75 posto zupanija
45 posto gradova i opcina
45 posto gradova i opcina
0
pričo razne gluposti, govorijo sam svašta
a mnoge bi sad želele da mi budu tašta
a mnoge bi sad želele da mi budu tašta
Re: Hrvatska
Eno im dole Osijek, nek' popisuju kako narod odlazi.
1
1
Everyone's got a theory about the bitter one
Re: Hrvatska
Fenomen jedan... Ne bih da vrijedjam ljude, ali kad ti čitavu regiju taj hdz devastira, uništi, raseli... Sam po sebi se nameće zaključak, da su strahovito glupi...
Opet šta ja znam...
1
1
Re: Hrvatska
Patriarh čestitao Tomasevicu, citira Štulica prejako
Škoroidi gotovi...
Škoroidi gotovi...
0
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Re: Hrvatska
Postavilo bi se pitanje kako nisu naucili iz dosadasnje vladavine HDZ-a u ostalim gradovima i zupanijama.
Ali, kad pogledas, nekako je i logicno. Osijek je, osim sto polako postaje i grad duhova postao vec odavno i grad staraca. Radno sposobna omladina je uveliko vec otisla za Njemacku, Austriju ili Irsku. Oni koji nisu imali nacina, stacionirali su se najvecim dijelom u Zagrebu, do prve prave prilike za dalje. Ne samo Osijek, nego citava slavonska regija.
Nacionalisticki izricaj je u vecem dijelu i dalje ostao zivjeti u starijim generacijama, nerijetko se moze sresti upoznavajuci ih, pa i ne cudi da je HDZ vladajuca stranka dvije dekade.
A vec se spominjao relativno mali broj glasaca mladjih generacija na izborima, tako da se zakljucak sam namece. Za primjer RS uzeti. Narativ hrani mnoge, bolje nego bilo kakav stvarni prosperitet.
Sto se "Mozemo" tice, mislim da su mladi u njima i vidjeli nesto i mnoge su potakli na glasanje. A imali su i najglasniju kampanju, pogotovo jer su prvi poceli s njom na malo drugaciji nacin od svih drugih.
Spominje se Tomasevic, ali mnogo tu zasluga ima i Dolenec sa citavim angazmanom.
Ove floskule tipa "Titograd" i o pederima i lezbama su samo nasumicno izbacene frustracije i sikljanje otrova pogotovo kad se uzme obzir citav diskurs, parole i vizija onih kojima su upucene.
Niko od njih da u kontekstu navedenih klasifikacija spomene ili se sjeti kako je Zagreb, recimo, pod istim HDZ-om cekao sedam godina da bi napravio ratifikaciju Istanbulske konvencije, a i to pod pritiskom EU. Nije ocito od znacaja bilo ni Vladi, a ni glasacima.
Pustiti ih neka rade i eventualno sire se, rezultati se ne mogu lazirati. Ako i ne budu zadovoljavajuci, makar nek' domoljubi pjene.
1
1
Everyone's got a theory about the bitter one
Re: Hrvatska
Dobra procjena, Osijek je totalno lišen svake akcije i liberalne ideje, baš iz navedenih razloga. U drugom krugu znači hdz i škorin pokret... Eto izbora.Xeno je napisao/la: ↑02 jun 2021, 02:00Postavilo bi se pitanje kako nisu naucili iz dosadasnje vladavine HDZ-a u ostalim gradovima i zupanijama.
Ali, kad pogledas, nekako je i logicno. Osijek je, osim sto polako postaje i grad duhova postao vec odavno i grad staraca. Radno sposobna omladina je uveliko vec otisla za Njemacku, Austriju ili Irsku. Oni koji nisu imali nacina, stacionirali su se najvecim dijelom u Zagrebu, do prve prave prilike za dalje. Ne samo Osijek, nego citava slavonska regija.
Nacionalisticki izricaj je u vecem dijelu i dalje ostao zivjeti u starijim generacijama, nerijetko se moze sresti upoznavajuci ih, pa i ne cudi da je HDZ vladajuca stranka dvije dekade.
A vec se spominjao relativno mali broj glasaca mladjih generacija na izborima, tako da se zakljucak sam namece. Za primjer RS uzeti. Narativ hrani mnoge, bolje nego bilo kakav stvarni prosperitet.
Sto se "Mozemo" tice, mislim da su mladi u njima i vidjeli nesto i mnoge su potakli na glasanje. A imali su i najglasniju kampanju, pogotovo jer su prvi poceli s njom na malo drugaciji nacin od svih drugih.
Spominje se Tomasevic, ali mnogo tu zasluga ima i Dolenec sa citavim angazmanom.
Ove floskule tipa "Titograd" i o pederima i lezbama su samo nasumicno izbacene frustracije i sikljanje otrova pogotovo kad se uzme obzir citav diskurs, parole i vizija onih kojima su upucene.
Niko od njih da u kontekstu navedenih klasifikacija spomene ili se sjeti kako je Zagreb, recimo, pod istim HDZ-om cekao sedam godina da bi napravio ratifikaciju Istanbulske konvencije, a i to pod pritiskom EU. Nije ocito od znacaja bilo ni Vladi, a ni glasacima.
Pustiti ih neka rade i eventualno sire se, rezultati se ne mogu lazirati. Ako i ne budu zadovoljavajuci, makar nek' domoljubi pjene.
Malo bolje poznajem Slavonski Brod, većina je mojih sad tamo, i slična situacija.
A Zagreb, što se tiče cijele priče, sad se zaboravlja naprasna smrt Bandica. Vjerojatno bi mnogo toga bilo drukčije... On je imao čvrstu bazu birača... Dakle treba imati i malo sreće nekad
1
1
Re: Hrvatska
On je poseban, jedno izgradi troje urusi
1
1
Everyone's got a theory about the bitter one
Re: Hrvatska
E ovo mi se sviđa...Astre i Corse, ti si zaposlenik grada, a ne gazda ili vlasnik grada, kako se inače umišlja na balkanu...
Efikasnost na djelu: Gradonačelnik Zagreba vozni park sa 146 vozila srezao na 44. On će koristiti Astru
Autor: Raport.ba
Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević, koji je 4. juna preuzeo ovu dužnost, već je krenuo žestoko i bez kompromisa. Danas je aneksom ugovora smanjio broj službenih vozila u Gradu Zagrebu sa 146 na 44.
Umjesto 146 službenih automobila niže, srednje i više klase, Grad Zagreb tako će, kako izvještava Index, koristiti ukupno 44 vozila, kako je definirano aneksom, i to samo dva vozila srednje klase i 42 vozila niže klase.
Gradonačelnik Tomašević i njegovi zamjenici Luka Korlaet i Danijela Dolenec za protokolarne potrebe koristit će vozilo srednje klase Opel Astra, a predsjedniku Skupštine SDP-ovu Jošku Klisoviću ostaje službeni Passat.
Preostala 42 vozila niže klase, marke Opel Corsa, koristit će pročelnici, te druge gradske službe za svoje potrebe, ali neće imati pravo na korištenje službenog auta 24 sata kao dosad, već samo u vrijeme radnog vremena.
PROČITAJTE Tomašević preuzeo upravljanje Zagrebom. Prvi radni dan zakasnio četiri minute, ali imao je dobar razlog
Predsjednici Vijeća gradskih četvrti više neće smjeti koristiti službeno vozilo. Dosadašnji godišnji ugovor za najam preko 140 vozila stajao je Grad 4,5 miliona kuna, polugodišnji bi prema tome iznosio 2,25 miliona kuna bez PDV-a, ali budući da se unajmljuje znatno manje automobila i to samo srednje i niže klase, Grad će ovaj aneks platiti 85 hiljada kuna bez PDV-a.
Konkurs koji je poništen raspisao je pokojni gradonačelnik Milan Bandić početkom godine.
U njemu je tražio 77 osobnih automobila kao Volkswagen Polo, Renault Clio, Opel Corsa ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, niža klasa, ručni mjenjač, 5 vrata), 52 osobna automobila kao Volkswagen Golf, Renault Megane, Opel Astra, Škoda Octavia, Hyundai Elantra, Ford Focus ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, donja srednja klasa, diesel motor, najmanje 4 vrata), 6 osobnih automobila kao Ford Mondeo, Opel Insignia, Peugeot 508, Volksvagen Passat ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, srednja klasa, diesel motor, automatski mjenjač, limuzina), jedan osobni automobil kao Audi A4, Mercedes C klasa, BMW 3 ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, srednja klasa, diesel motor, automatski mjenjač, snaga min. 110 kw), jedno kombi vozilo kao VW Multivan, Mercedes V klase ili jednakovrijedno vozilo te jedno kombi vozilo kao Opel Vivaro, Renault Trafic ili jednakovrijedno vozilo).
Planiralo se nabaviti i 10 električnih automobila (vozilo kao eSmart, Nissan Leaf, VW eUP, Citroen C zero ili jednakovrijedno vozilo. Kriterij jednakovrijednosti: električni pogon, bijela boja, najmanje 2 vrata) te tri dostavna vozila (vozilo kao VW Caddy, Renault Kangoo, Fiat Doblo, Citroen Berlingo ili jednakovrijedno vozilo. Kriterij jednakovrijednosti: gospodarsko vozilo, 1+1 mjesta za sjedenje, diesel motor i dva kombija).
Efikasnost na djelu: Gradonačelnik Zagreba vozni park sa 146 vozila srezao na 44. On će koristiti Astru
Autor: Raport.ba
Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević, koji je 4. juna preuzeo ovu dužnost, već je krenuo žestoko i bez kompromisa. Danas je aneksom ugovora smanjio broj službenih vozila u Gradu Zagrebu sa 146 na 44.
Umjesto 146 službenih automobila niže, srednje i više klase, Grad Zagreb tako će, kako izvještava Index, koristiti ukupno 44 vozila, kako je definirano aneksom, i to samo dva vozila srednje klase i 42 vozila niže klase.
Gradonačelnik Tomašević i njegovi zamjenici Luka Korlaet i Danijela Dolenec za protokolarne potrebe koristit će vozilo srednje klase Opel Astra, a predsjedniku Skupštine SDP-ovu Jošku Klisoviću ostaje službeni Passat.
Preostala 42 vozila niže klase, marke Opel Corsa, koristit će pročelnici, te druge gradske službe za svoje potrebe, ali neće imati pravo na korištenje službenog auta 24 sata kao dosad, već samo u vrijeme radnog vremena.
PROČITAJTE Tomašević preuzeo upravljanje Zagrebom. Prvi radni dan zakasnio četiri minute, ali imao je dobar razlog
Predsjednici Vijeća gradskih četvrti više neće smjeti koristiti službeno vozilo. Dosadašnji godišnji ugovor za najam preko 140 vozila stajao je Grad 4,5 miliona kuna, polugodišnji bi prema tome iznosio 2,25 miliona kuna bez PDV-a, ali budući da se unajmljuje znatno manje automobila i to samo srednje i niže klase, Grad će ovaj aneks platiti 85 hiljada kuna bez PDV-a.
Konkurs koji je poništen raspisao je pokojni gradonačelnik Milan Bandić početkom godine.
U njemu je tražio 77 osobnih automobila kao Volkswagen Polo, Renault Clio, Opel Corsa ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, niža klasa, ručni mjenjač, 5 vrata), 52 osobna automobila kao Volkswagen Golf, Renault Megane, Opel Astra, Škoda Octavia, Hyundai Elantra, Ford Focus ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, donja srednja klasa, diesel motor, najmanje 4 vrata), 6 osobnih automobila kao Ford Mondeo, Opel Insignia, Peugeot 508, Volksvagen Passat ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, srednja klasa, diesel motor, automatski mjenjač, limuzina), jedan osobni automobil kao Audi A4, Mercedes C klasa, BMW 3 ili jednakovrijedno vozilo (putničko vozilo, srednja klasa, diesel motor, automatski mjenjač, snaga min. 110 kw), jedno kombi vozilo kao VW Multivan, Mercedes V klase ili jednakovrijedno vozilo te jedno kombi vozilo kao Opel Vivaro, Renault Trafic ili jednakovrijedno vozilo).
Planiralo se nabaviti i 10 električnih automobila (vozilo kao eSmart, Nissan Leaf, VW eUP, Citroen C zero ili jednakovrijedno vozilo. Kriterij jednakovrijednosti: električni pogon, bijela boja, najmanje 2 vrata) te tri dostavna vozila (vozilo kao VW Caddy, Renault Kangoo, Fiat Doblo, Citroen Berlingo ili jednakovrijedno vozilo. Kriterij jednakovrijednosti: gospodarsko vozilo, 1+1 mjesta za sjedenje, diesel motor i dva kombija).
1
1
Re: Hrvatska
Kazem ja, dati sansu i malo prostora ovim zelenim, tesko da mogu gore od prethodnika cak i kad bi krenuli tim putem.
1
1
Everyone's got a theory about the bitter one